A HNT KÖZÖSSÉGI MÉDIA AKTIVITÁSAI

  • Nyomtatás

 

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa a bormarketing stratégiát követve elsősorban a fiatalokat (18-35) és kezdő borfogyasztókat célozza meg marketing aktivitásaival. A fő cél, hogy a borokkal és kiemelten a magyar borokkal kapcsolatos ismeretek megszerzését játékosan segítsük és a minőségi és mértékletes borfogyasztást ezen célcsoport körében ösztönözzük. A jövő borfogyasztói a Z és kései Y generációból kerülnek ki. A HNT 2020-as országos, fiatalok körében végzett kutatásából kiderült, hogy a borválasztást akadályozó tényezők között az ismeretek hiánya döntő tényező. Sok fiatal nem ismeri a borokat, nem értenek hozzá, ezért nem tudnak eligazodni a borkínálatban. A digitális térben viszont otthonosan mozognak és véleményformálókra, ajánlásokra hallgatnak és kizárólag tömör és figyelemfelkeltő üzenetek befogadására nyitottak. A csatornaválasztásnál ezért a közösségi médiát tartottuk legalkalmasabbnak arra, hogy elérjük, megszólítsuk és játékosan edukáljuk őket. Mindezt a HNT saját forrásból, az éves költségvetéséből finanszírozza. tovább>

https://www.youtube.com/channel/UCE0TsjEkzCmPj_Ob8Ea7CdA/videos